Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Γιορτασε τα 126α γενεθλια της

Η Κουβανή Χουάνα Μπαουτίστα ντε λα Κανδελαρία Ροδρίγκες, γνωστή και ως "Καντούλια"...
γιόρτασε τα 126α γενέθλιά της, μαζί με τους στενούς της συγγενείς, ευχόμενη να φθάσει τα 130.
"Μου λένε ότι είμαι η γηραιότερη στη χώρα, εγώ δεν το βλέπω έτσι, πάντως ελπίζω να φθάσω και τα 130", δήλωσε η επόμενη - πιθανόν - κάτοχος του ρεκόρ Γκίνες. Εκτός Κούβας, η ηλικία της "Καντούλια" δεν πιστοποιείται στα διεθνή αρχεία και έτσι, η Αμερικανίδα 114 ετών Μπέσι Κούπερ θεωρείται ως η "γηραιότερη σήμερα γυναίκα στον πλανήτη".

Χωρίς εύκολα να στέκεται ορθή, με σοβαρά προβλήματα όρασης, η υπερηλικιωμένη έχει πλήρη διαύγεια πνεύματος και δεν έχει άλλα προβλήματα υγείας, όπως πιστοποιούν γιατροί που επισκέφθηκαν τη γενέτειρά της, το χωριό Καμπεσουέλα.

"Είμαι ευτυχής με όσα μού προσφέρθηκαν, την ωραία μου οικογένεια και την ωραία μου πατρίδα", τόνισε η "Καντούλια", που ήλθε στη ζωή στις 2 Φεβρουαρίου 1885.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More