Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Δεν εβλεπα τιποτα...


Μια Γερμανίδα,μια Ιταλίδα και μια Ελληνίδα συζητανε σε ένα καφέ. Λέει η Γερμανίδα:

- Κορίτσια, εμένα ο δικός μου δεν με βοηθάει καθόλου στο σπίτι. Πήγαμε λοιπόν σε μια διάλεξη, το συζήτησα μαζί του... την πρώτη μέρα δεν έβλεπα τίποτα, τη δεύτερη δεν έβλεπα τίποτα, αλλά την τρίτη πραγματικά έγινε άλλος άνθρωπος!


- Εγώ, λέει η Ιταλίδα, έκανα συνέχεια δουλειές και ο δικός μου τίποτα! Μιλήσαμε,πήγαμε σε ένα φίλο, μας είπε τη γνώμη του και... την πρώτη μέρα δεν έβλεπα τίποτα, τη δεύτερη δεν έβλεπα τίποτα, την τρίτη όλα άλλαξαν!


Λέει και η Ελληνίδα:
- Εγω που λέτε, είπα στον δικό μου: "Να σου πω! Εγω σαν τη δούλα συμμαζεύω εδω μέσα κι εσύ γαιδούρι τι κάνεις; Κάθεσαι όλη μέρα!" Την πρώτη μέρα δεν έβλεπα τίποτα, τη δεύτερη μέρα τίποτα, την τρίτη μέρα απο το δεξί μου μάτι κάτι άρχισα να βλέπω!!!

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More