Ενός smartphone,µύρια Apps έπονται. Οι εφαρµογές για κινητά τηλέφωνα και tablet PC’s πολλαπλασιάζονται µε ταχύτατους ρυθµούς, ανοίγοντας νέους δρόµους στους κατόχους ηλεκτρονικών συσκευών νέας γενιάς.
Από παιχνίδια και µικρές χρηστικές υπηρεσίες µέχρι προγράµµατα επεξεργασίας εικόνας, ηλεκτρονικές ατζέντες και ό,τι µπορεί να βάλει ο νους του ανθρώπου, υπάρχουν εφαρµογές για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια.
Μόνο στο ηλεκτρονικό κατάστηµα της Apple µπορεί κανείς να βρει περισσότερα από 300.000 applications. Αντίστοιχα, µε γεωµετρική πρόοδο αυξάνονται οιεφαρµογές στο Android Market (για κινητά και ταµπλέτες που τρέχουν το λειτουργικό σύστηµα της Google), αυτές που αφορούν το Blackberry αλλά και εκείνες που βρίσκονται στο Ovi Store και απευθύνονται σε κατόχους κινητών της Nokia.
Μάλιστα, η αγορά των applications έχει µετατραπεί σε πεδίον δόξης λαµπρό για εκατοντάδες εταιρείες που αναπτύσσουν και πωλούν τις εφαρµογές αυτές απευθείας από τα ηλεκτρονικά καταστήµατα. Με δεδοµένο µάλιστα ότι οι πιο δηµοφιλείς εφαρµογές του iPhone έχουν αγοραστεί µερικά εκατοµµύρια φορές, µπορεί κανείς να καταλάβει ότι ο τζίρος των εταιρειών µόνο ευκαταφρόνητος δεν είναι. Μάλιστα, στο παιχνίδι έχουν µπει και ελληνικές εταιρείες, που αναπτύσσουν καινοτόµα Apps, µε χαρακτηριστικό παράδειγµα το iSteam, µια εφαρµογή που κατέβασαν περισσότεροι από 1 εκατοµµύρια χρήστες του iPhone την πρώτη εβδοµάδα κυκλοφορίας του. Παράλληλα, κολοσσοί της ψηφιακής διασκέδασης αναπτύσσουν πλέον ειδικές εφαρµογές _ ως επί το πλείστον παιχνίδια _ για τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο επιχειρηµατικός πυρετός ανεβαίνει κατακόρυφα.
Πώς τα εγκαθιστούµε;
Προϋπόθεση για να κατεβάσει κανείς το αγαπηµένο του application είναι πρώτα απ’ όλα να εγγραφεί στην αντίστοιχη υπηρεσία. Σε κάποιες περιπτώσεις, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία πρέπει κανείς να δώσει και αριθµό πιστωτικής κάρτας (π.χ. για το iTunes της Apple) ενώ σε άλλες αρκεί µια σύνδεση στο Internet και µια διεύθυνση e-mail.
Στη συνέχεια, ξεκινά το πραγµατικά ενδιαφέρον κοµµάτι. Ο υποψήφιος πελάτης περιπλανιέται στα ψηφιακά ράφια των καταστηµάτων και επιλέγει την εφαρµογή που θέλει. Η αναζήτηση µπορεί να γίνει είτε από τον υπολογιστή είτε από το ίδιο το τηλέφωνο ή το Tablet PC, αρκεί να υπάρχει η απαραίτητη σύνδεση στο Internet.
Στη συνέχεια, αφού επιλέξει _ και πληρώσει _ το τίµηµα της εκάστοτε εφαρµογής, την κατεβάζει στη συσκευή του, την εγκαθιστά και απολαµβάνει. Μάλιστα, αρκετά συχνά οι εταιρείες αναβαθµίζουν τις εφαρµογές τους, προσφέροντας νέα χαρακτηριστικά και επιπλέον δυνατότητες, προκειµένου να κρατήσουν αµείωτο το ενδιαφέρον των πελατών. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης λαµβάνει µια ενηµέρωση στο κινητό του και µπορεί (κατά κανόνα δωρεάν) να κατεβάσει την αναβαθµισµένη εκδοχή της εφαρµογής.
Στη συνέχεια, ξεκινά το πραγµατικά ενδιαφέρον κοµµάτι. Ο υποψήφιος πελάτης περιπλανιέται στα ψηφιακά ράφια των καταστηµάτων και επιλέγει την εφαρµογή που θέλει. Η αναζήτηση µπορεί να γίνει είτε από τον υπολογιστή είτε από το ίδιο το τηλέφωνο ή το Tablet PC, αρκεί να υπάρχει η απαραίτητη σύνδεση στο Internet.
Στη συνέχεια, αφού επιλέξει _ και πληρώσει _ το τίµηµα της εκάστοτε εφαρµογής, την κατεβάζει στη συσκευή του, την εγκαθιστά και απολαµβάνει. Μάλιστα, αρκετά συχνά οι εταιρείες αναβαθµίζουν τις εφαρµογές τους, προσφέροντας νέα χαρακτηριστικά και επιπλέον δυνατότητες, προκειµένου να κρατήσουν αµείωτο το ενδιαφέρον των πελατών. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης λαµβάνει µια ενηµέρωση στο κινητό του και µπορεί (κατά κανόνα δωρεάν) να κατεβάσει την αναβαθµισµένη εκδοχή της εφαρµογής.
Και πόσο κοστίζουν;
Οι περισσότερες από τις εφαρµογές που διατίθενται για κινητά τηλέφωνα παρέχονται δωρεάν από τις εταιρείες. Υπάρχουν όµως και ορισµένες που κοστίζουν. Σε αυτή την περίπτωση, ο ενδιαφερόµενος χρεώνει την πιστωτική του κάρτα µε το αντίστοιχο ποσό – εναλλακτικά µπορεί να χρησιµοποιήσει µια ειδική, προπληρωµένη κάρτα που επιτρέπει αγορές χωρίς χρήση πιστωτικής. Το κόστος ξεκινά από τα 0,79 ευρώ και µπορεί να ξεπεράσει ακόµα και τα 50 ευρώ, στην περίπτωση κάποιων ειδικών εφαρµογών, όπως για παράδειγµα apps για πλοήγηση (navigation) σε ολόκληρο το οδικό σύστηµα της Ευρώπης. Σε πολλές περιπτώσεις πάντως οι εταιρείες προσφέρουν τις βασικές εκδόσεις των δηµοφιλών τους applications δωρεάν, προκειµένου να δελεάσουν τους υποψήφιους πελάτες. Με τη διαφορά όµως ότι δεν πρόκειται για την πλήρη έκδοση, την οποία αν τελικά θέλει κανείς να αγοράσει θα πρέπει να πληρώσει.
πηγή: tanea.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου