Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Ο νεοτερος παππους της Ευρωπης

Πάππους στα 29! Την ώρα που άλλοι ακόμα σπουδάζουν, διασκεδάζουν, σκέπτονται να παντρευτούν… αυτός θα γίνει παππούς.
Πρόκειται για τον νεότερο παππού στη Μεγάλη Βρετανία, του οποίου η μόλις 14 ετών κόρη του είναι έγκυος.
Ο νεαρός που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του, για να προστατεύσει την κόρη του, έδωσε συνέντευξη στη Βρετανική Μαίλ εξηγώντας πως είναι σε τόσο νεαρή ηλικία να είσαι παππούς.
«Είναι σαν να επαναλαμβάνεται η ιστορία. Όπως εγώ παντρεύτηκα σε πολύ νεαρή ηλικία έτσι και η κόρη μου. Το ίδιο συνέβη και με τη μητέρα μου η οποία είναι μόλις 47 ετών. Δεν το φαντάζονται η μητέρα μου θα έχει δισέγγονο σε τόσο νεαρή ηλικία.»
«Μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι θα είμαι ο νεότερος παππούς στη Βρετανία, αλλά αυτή τη στιγμή θέλω μονό να πάει καλά η εγκυμοσύνη της κόρης μου».

πηγη; endiaferonta.com

1 σχόλια:

Οχι.. Οχι.. Ο νεοτερος παππους ειναι Ελληνας απο την Καλυμνο. 28 ετων.

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More