Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

Τηλεφωνικο κεντρο με τεχνητη νοημοσυνη

Κι όμως, τίποτα δε φαίνεται να είναι αδύνατο για τον τομέα της τεχνολογίας αφού ένας ειδικός τηλεφωνητής σε κέντρο κλήσεων επειγόντων περιστατικών μπορεί να "βαθμολογήσει" το βαθμό σοβαρότητας του περιστατικού και να του δώσει την ανάλογη προτεραιότητα.
Aυτό ακριβώς αναλαμβάνει να κάνει αυτόματα ένα πρωτοποριακό τηλεφωνικό κέντρο που ανέπτυξαν ολλανδοί ερευνητές, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί μόνο του τη συναισθηματική κατάσταση όσων τηλεφωνούν και να ιεραρχεί την προτεραιότητα κάθε περιστατικού ανάλογα με τη συναισθηματική ένταση και το στρες στη φωνή του καλούντος.
Αυτό που πραγματικά κάνει το εν λόγω σύστημα είναι να αναλύει την ταχύτητα ομιλίας αυτού που τηλεφώνησε στο κέντρο επειγόντων, το αν υπάρχουν σκαμπανεβάσματα στον τόνο της φωνής του και στον ρυθμό της αναπνοής του και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με το στρες και την έντονη συναισθηματική κατάστασή του. Μάλιστα, μέσω ενός αριθμητικού αλγόριθμου ηλεκτρονικού υπολογιστή, αναλύονται τα ηχητικά δεδομένα των τηλεφωνικών κλήσεων και αξιολογείται συγκριτικά το συναισθηματικό επίπεδό τους.
Ένα τέτοιο σύστημα θα ήταν άκρως χρήσιμο σε περιπτώσεις που πρέπει να διευκρινιστεί μια πραγματικά σοβαρή και επείγουσα περίπτωση αφού πολλές φορές ιδιαίτερα μετά από φυσικές καταστροφές δημιουργείται κατακλυσμός κλήσεων σύμφωνα με την Τζούλια Λέφτερ, επικεφαλής του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας Ντελφτ και της Ολλανδικής Ακαδημίας Άμυνας.

πηγη exothema 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More