Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

10 Ανεκδοτα με Πεθερες

- Πόσα χρόνια φυλακή σου έδωσαν;
- 25 χρόνια.
- Γιατί;
- Για μια κότα.
- Πώς έτσι, για μια κότα;
- Είχα μια πεθερά και μια κωλόκοτα και πήγε και την ξέθαψε από τον κήπο!

====================================


- Γιατί σε βλέπω στενοχωρημένο;
- Ασε, παραλίγο να πατήσω την πεθερά μου
- Τι έγινε, δεν έπιασαν τα φρένα;
- Οχι, το γκάζι.

====================================

- Αχ, φίλε μου, η πεθερά μου είναι ένας άγγελος!
- Τυχερέ, η δικιά μου ζει ακόμα!

====================================

Πεθαίνει η πεθερά κάποιου και όταν μετά την κηδεία τα κοράκια κουβαλάνε το φέρετρο, το χτυπάνε κατά λάθος στον τοίχο, οπότε ακούγεται ένας αναστεναγμός από μέσα...
Ανοίγουν τότε το φέρετρο και ανακαλύπτουν ότι η γυναίκα είναι ζωντανή. Αφού ζει για άλλα 10 χρόνια πεθαίνει, οπότε επαναλαμβάνεται το σκηνικό με την κηδεία.Τη στιγμή που οι βαστάζοι πάνε να βγάλουν το φέρετρο από την εκκλησία, ακούγεται ο θλιμμένος γαμπρός:

- Προσοχή στους τοίχους...

====================================

-Ποια είναι η ποινή για την διγαμία;

-Να έχεις δύο πεθερές.

====================================

Ένας άντρας παίρνει το παρακάτω τηλεγράφημα:
'Πεθερά νεκρή. Παρακαλώ ενημερώστε αν θέλετε ταφή, αποτέφρωση ή ταρίχευση.'
Οπότε εκείνος στέλνει την απάντηση:
'Ας μην το ρισκάρουμε. Και τα τρία παρακαλώ.'

====================================

Πάει ο γιος στην μητέρα του 3 φωτογραφίες από κοπέλες και της λέει:
- Μάνα μια από αυτές τις 3 έχω διαλέξει για γυναίκα μου. Μπορείς να βρεις πια από τις τρεις είναι;
Και η μητέρα του απαντάει:
- Είναι αυτή στα δεξιά.
- Μπράβο μάνα το βρήκες. Αλλά είμαι περίεργος. Πώς το βρήκες;
Και η μητέρα του απαντάει:
- Απλά είναι αυτή που δεν γουστάρω.

====================================

Ποια η διαφορά μεταξύ ενός εμβρύου και μιας πεθεράς?
Η πεθερά δεν θα γίνει ποτέ άνθρωπος!

====================================

Δυο συνάδελφοι συζητούν:
- Καλά, ακόμα εδώ είσαι; Δεν πήγες στην κηδεία της πεθεράς σου;
- Α, όλα κι όλα. Πρώτα η δουλειά και μετά η διασκέδαση!

====================================

Πάει ένας τύπος σε ένα γραφείο τελετών. Τον υποδέχεται ο ιδιοκτήτης και τον ρωτάει τι θα ήθελε.

- Θα ήθελα του λέει ένα φέρετρο, να βλέπεται, αλλά μην είναι και τίποτα πολυτελείας, ξέρεις τώρα εσύ...
- Μάλιστα, απαντάει αυτός. Έχω ένα ωραίο, από μαόνι σε πολύ καλή τιμή. 3000 ευρώ.
- 3000 ευρώ; Ε όχι και 3000 ευρώ για την πεθερά μου! Κάτι πιο φτηνό δεν υπάρχει;
- Έχω ένα από κόντρα πλακέ, καλό, με 1500 ευρώ.
- Ε όχι ρε φίλε... Όχι και 1500 ευρώ για την πεθερά μου! Είπαμε...
- Ωραία. Έχω ένα δευτέρας διαλογής με 1000 ευρώ. Σου κάνει;
- 1000 ευρώ; Για την πεθερά μου, ρε φίλε; Ε, όχι! Κάτι πιο οικονομικό δεν έχεις;

Απηύδησε ο ιδιοκτήτης:

- Να σου πω ρε μεγάλε, επειδή από ότι βλέπω είσαι και δύσκολος, δώσε μου 300 ευρώ να βάλω 2 χερούλια στην πεθερά σου, να τελειώνουμε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More