Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Κερδισε 8.72 εκ δολαρια στο ποκερ!

οΟ επαγγελματίας Γερμανός χαρτοπαίκτης Pius Heinz πήγε σπίτι του με 8,72 εκατομμύρια δολάρια καθώς ήταν ο μεγάλος νικητής του World Series of Poker που έγινε στο Las Vegas. Ο 22χρονος κέρδισε στην τελευταία παρτίδα του εναντίον του Τσέχου Martin Staszko έχοντας έναν άσσο ως το μεγαλύτερο φύλο.


Το τουρνουά $10,000 buy-in no-limit Texas hold 'em ξεκίνησε τον Ιούλιο με περίπου 7.000 συμμετέχοντες.
«Δεν είμαι σίγουρος τι θα κάνω με τα χρήματαείπε ο Heinz. «Πιθανώς η οικογένειά μου πρόκειται να πάρει μερικά δώρα."
Ο Staszko δεν θα πάει στο σπίτι με άδεια χέρια. Η δεύτερη θέση που κατέκτησε του έδωσε $ 5,4 εκ., ενώ στην τρίτη θέση  Ben Lamb, από τις ΗΠΑ, πήρε $ 4.0 εκ.
Όταν ο Lamb βγήκε εκτός, ο Staszko με τον Heinz αναμετρήθηκαν για ακόμα 119 παρτίδες, ανταλλάζοντας το προβάδισμα 9 φορές.
"Προσπάθησα να μην χάσω την ψυχραιμία μου" δήλωσε ο Heinz. "Σε κάποιο σημείο δεν μου έρχονταν καθόλου φύλλα. Απογοητευόμουν αλλά προσπάθησα να παίξω το παιχνίδι μου"
Τέλος ο Γερμανός είπε ότι ήταν ευτυχής που συνέχισε στο τουρνουά αντί να γυρίσει πίσω στο πανεπιστήμιο του στις αρχές του έτους.









Περισσότερα στο: 
H fun πλευρά του internet!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More