Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ατακες που αφηνουν τις γυναικες… παγωτο!

Είτε «παγώσουν» είτε όχι από το ιδιόμορφο χιούμορ σου, εσύ θα έχεις κάνει τη διαφορά και φυσικά πάταγο με τέτοιες ατάκες! Το θεματάκι έχει καθαρά χιουμοριστικό χαρακτήρα. Μην προσπαθήσετε να ρίξετε κοπέλα με κάτι τέτοια. Οι πιθανότητες δεν σας ευνοούν καθόλου.
Ωστόσο, έχουν πλάκα και οι αντιδράσεις των γυναικών στο άκουσμά τους είναι σίγουρα ξεκαρδιστικές! Να τις απολαύσουμε…

01. Γειά σου κούκλα. Θέλεις να κερδίσεις 20 χιλιάρικα ;

02. Ξέρεις αν κόψεις τα χέρια σου θα μοιάζεις με την Αφροδίτη της Μήλου.

03. Αν σε πονούν τα πόδια σου είναι γιατί τρέχεις στην σκέψη μου συνέχεια.

04. Το φόρεμά σου θα πήγαινε πολύ ωραία με το χαλάκι δίπλα στο κρεβάτι μου.

05. Όλες αυτές οι υπέροχες καμπύλες σου κι εγώ δεν έχω φρένα.

06. Ξέρεις τι θα σου πήγαινε όμορφα με αυτό το φόρεμα ; Εγώ.

07. Έχασα το αρκουδάκι μου,θα κοιμηθείς μαζί μου απόψε ;

08. Τ΄ όνομά μου είναι Bond. James Bond.

09. Θές να παίξουμε την ζυγαριά ; θα κάτσεις πάνω μου κι εγώ θα μαντέψω τα κιλά σου.

10. Αν έχεις χάσει την παρθενιά σου μπορείς να μου δώσεις το κουτί της ;

11. Ήμουν έτοιμος να πάω σπίτι να αυνανιστώ.Σε πειράζει να φαντάζομαι εσένα ;

12. Πιστεύεις στον κεραυνοβόλο έρωτα, ή να ξαναπεράσω ;

13. Πάμε για πίτσα και μετά να το κάνουμε ;Τι δεν σου αρέσει η πίτσα ;

14. Έλα κάτσε στην αγκαλιά μου και να μιλήσουμε για το πρώτο πράγμα που θα πεταχτεί.

15. Στο σπίτι σου ή στο σπίτι μου ;

16. Ωραία στήθη. Σε πειράζει να τα αγγίξω ;

17. Τι έχει εκατό δόντια και κρατά πίσω του ένα τέρας ; Το φερμουάρ μου.

18. Συγνώμη έχασα το νούμερο του τηλεφώνου μου,μπορώ να έχω το δικό σου ;

19. Αν σ΄ακολουθήσω μέχρι το σπίτι σου, θα με κρατήσεις εκεί ;

20. Θές τα δάκτυλά μου να αυνανιστείς ;

21. Τι λες να παίρναμε ένα ντούζ μαζί ;

22. Κάτι συμβαίνει με τα μάτια μου. Δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου.

23. Ίσως κάνω λάθος, αλλά μου φαίνεται οτι θές να βγείς μαζί μου.

24. Η κοπελιά μου έμεινε έγκυος, θές να βγείς μαζί μου ;

25. Θα μπορούσες να με παντρευτείς για μια νύχτα ;

26. Αναρωτιέμαι τι φύλο θα ΄ναι τα παιδιά μας.

27. Είσαι τόσο όμορφη όσο δείχνεις, ή απλά μου θυμίζεις τον εαυτό μου ;

28. Είσαι εδώ μόνη, ή θα πρέπει να σκοτώσω κανέναν για να σε πάρω ;

29. Αν δεν το κάνεις με ξένους, μπορώ να σου συστηθώ πρώτα.

30. Αν είμαστε ό,τι τρώμε, τότε μέχρι αύριο το πρωί θα έχω γίνει εσύ.

31. Θες να χρησιμοποιήσουμε τα προφυλακτικά μου, πριν λήξουν ;

32. Σου 'χει πεί κανείς ότι θέλεις να το κάνεις μαζί μου ;

33. Ξέρεις δεν είμαι μόνο ενδιαφέρον τύπος, έχω και ενδιαφέρον σώμα.

34. Γειά σου, θέλω να σου δώσω την ικανοποίηση να με ξεζουμίσεις.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More